08042009

Har precis kommit ut ur duschen och är såååå trött! Hon är ju ändå bara 07.32!! H J Ä S P !! Blir typ deprimerad bara att kika ut från fönstret. Det är helt mulet ute & ser ut att bli regn. Men då är det lika bra att man jobbar idag ändå! (: Fast synd för Andreas som inte jobbar! :|

Här är min loverboy Andreas, när han står och mixar lite skivor här hemma! Han lyssnar ju typ bara på trance och sådan musik. Men självklart kan han ju även lyssna på annat också .. men hans hobby är ju att samla på skivor med trance. Sen så åker han på någon festival i Finland .. det är festival/skogsfest i fyra dagar! Jag skulle aldrig orka lyssna på sådan musik i så många dagar .. skulle bli galen! :S Okej, någon timme eller så .. men inte mer!
nä, ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet om en timme!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0