..

Nu har jag & älsklingen ätit middag & halvtittar på Söndagsparty. Har precis kollar på Wipeout ! Skitroligt program. jag skulle själv typ dö av trötthet om jag var med i det programmet. Min kondetion är inte den bästa om man säger så. Bara att gå uppför en trappa så blir man andfådd ! Haha !! Det är ganska illa. Men ska börja träna snart .. eller jag hoppas att jag håller det i alla fall ! (: Men jag mår alltid bättre om jag rör på mig. Annars känner jag mig rastlös !

Fick min jedrans mens idag. Inte så kul ! Men man får väll leva med det tyvärr. Jag misstänkte nästan att jag var gravid, för min mens var liiite försenad. Fast om jag nu skulle ha vart det .. så hade jag ändå behållt det !! :p Jag skulle aldrig klara av en till abort. Skulle kännas alldeles för jobbigt !! :/

Nä, ska väll titta lite på Söndagsparty´t nu. I fall det är något att se vill säga. Jag tyckte att det deras senaste program var riktigt skoj .. men vi får se, man kan ju ge det en chans !! (:

god natt på er sötisar <3
puss

Kommentarer
Postat av: madde

nej 3000 var liiite väl mkt för en tavla kanske, även om det går till en bra sak. jag hade också lagt ett bud om jag hade haft pengar hehe

2009-04-20 @ 08:56:03
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0