Glass i stora lass! :p

Har precis hoppat ut ur duschen efter lite mys med pojken!! ;) Ni kan ju iofs tolka hur ni vill! *haha* Men snart kommer det 2 killkompisar hit. Vi ska ut & gå lite. Kanske ska gå upp till ´Slagsta glass´. Dem gör sin egen glass, och den är så jääävla U N D E R B A R . Det är gansa dyrt, men det får man ju räkna med när det är hemgjort & dem lägger upp alla glassar så snygg. Plus att det finns så många goda sorter.

(klicka på mig, så blir jag stor)

Här är några av uppläggen av glassar. Visst ser det gott ut? :p Vill bara ha NU!! Dem hade en glassbar närmare stan förut, men dem tog bort den. Inte för att jag vet varför. Så nu finns bara en kvar i Eskilstuna. Och det är en bit bort. Men det är väll värt att gå för äckta gräddglass! (: Tycker jag i alla fall.
nä, nu ska jag klä på mig .. så jag inte slipper gå runt naken när dem kommer! hehe!
Puss

Kommentarer
Postat av: JENNY

åh så gott!!

2009-04-19 @ 11:31:05
URL: http://jennyfromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0