kul för deras skull

kom hem från jobbet för ca 30 minuter sedan. Det var heeeelt dött under nästan hela dan! Men ändå gick tiden ganska snabbt ändå!! (: Annars hade man ju fan dött av tristess! :/
Blev nästan arg när en arbetskamrat berättade att hon vann 10.000 kr på en trisslott i helgen. Varför kunde det inte vara jag? Hmmm .. mest som jag har vunnit är väll 500! Men då blev man ju självklart överlycklig! :p fast dem spenderade man ju under julen, eftersom jag fick lotten av Andreas mammai tidig julklapp. Man får vara glad för det lilla .. eller hur? (:

tycker det ska bli så kul att Elina & hennes kille Jonas äntligen ska flytta ihop. Dem kanske ska flytta in i en lägenhet i Svinninge utanför Åkersberga. Så det blir nära min mamma .. för hon/dem kommer ju behöva all hjälp dem kan få av mamma också. Mamma har ju som sagt uppfostrat 6 barn typ själv! Så hon kan nog allt om barn vid det här laget! (: Plus att hon har 8 barnbarn .. men dem har hon ingen kontakt med. Pga syrran som har alla barnen är lite knäpp! Lite synd att det blev som det blir .. men inget man sörjer.

nä, ska slänga mig i soffan nu med älsklingen, han håller på & kollar på "dr.House".
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0