nintendo wii

Har precis köppt ett nytt spel till Nintendo Wii. Man ska förestella en läkare & operera en massa människor. Är skitsvårt vissa ggr! Men jävligt sköj! (: Jag är igentligen inte sååå intresserat utav att spela en massa spel. Men Nintendo Wii har en massa roliga spel. Många spela som man kan spela tex när man festar. Lite mer sällsaksspelaktigt! :p Spelet heter i alla fall "New blood" & kostar 499;- Lite dyrt, men Andreas hade lite pengar på sitt bonuskort .. så vi fick det för ca 200 kr billigare! (:

Förut så var jag med & hjälpte en killkompis att hitta ett par skor. Han köppte ett par beiga gympaskor. Hittade dem för 349;- Väldigt villigt!! (: Först kollade han på ett för 700;- innan, men dem fanns inte i hans storlek. Så det är ju alltid kul att hitta kläder/skor till billigare pris! (:

Nu har man även fixat klart med all tvätt. Hade typ inga rena kläder alls. Så det var väll dax. Men det är sååå tråkigt att tvätta. Inte för att man måste göra så mycket, men att sen vika in allt i garderoben tar ju sin lilla tid. Har ju inte så stor garderob, så man måste fixa och trixa så allt ligger bra!! :S Puh!!
äh, ska väll fixa i ordning det nu!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: haha okej! ;) men jag kanske oxå vågar fisa om nått år med min pojkvän!

2009-04-19 @ 20:08:11
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Tackar tackar! Jag gillar den bilden grymt mkt faktiskt :)pontus är en duktig fotograf :)

2009-04-19 @ 21:06:21
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0