pizza & kaffe! (: goa grejer ..

Blev aldrig något besök på ´Slagsta glass´. Vi gick till en pizzeria & åt en vasin jätte god pizza. Sen gick vi en tur runt vattnet, satte oss en bit bort vid en kulle. Det började blåsa, men så fort solen tittade fram så var det hur mysigt som helst! :p Sen gick vi & tog en kaffe på espresso house. Favotit kaffestället som finns! (: *haha* Fast den på centralen i sthlm gör INGA goda mocalattes! Tycker jag är synd. Det smakar bara kaffe & ingen choklad. Fast jag älskar ju kaffe, men om man beställer en med smak av choklad så vill man ju ändå att den ska smaka lite choklad! Bortkastade pengar! :/

Ja, och imorn är det dax att jobba igen. Känns som dessa 4:a dagar bara har rusat iväg. Mest för att man var sjuk i lördas, och var halft borta halva söndan! :( Men igår & idag har det vart hur mysigt som helst. Så nu ska jag och love bara ta det lungt. Kanske sätta på en film & bara mysa! :p Igentligen får jag typ ångest att behöva gå upp tidigt imorn, vill ju bara ligga kvar i sängen med love och bara ta det lungt. Gå en tur runt ån kanske .. eller äta en glass i en park! Men nä, då måste man jobba! Livet suger ibland. Men nu är det bara 9 ½ vecka kvar tills min semester. Gud vad man längtar faktist! Och love fyller år om 10 veckor. Gud vad ska mna köpa åt han? Måste ju bli något bra. Fast man får ju sin sommarersättning från jobbet då också. Så då kommer man ju ha råd att köpa kanske något dyrare år han. Han fyller ändå 25 år, det är ju en speciell ålder! (: Jag tror jag ska prata lite med hans vänner vad man ska hitta på .. kanske en överraskningsfest av något slag kanske? hehe!! Vore ju helkul ju! :p
äh, ska klura ut något tills dess .. men nu ska jag slänga mig i soffan & slöa.

P U S S  <3

Kommentarer
Postat av: Mia

sv; oh, hoppas verkligen på att dem böckerna kommer ut snart då! (:

2009-04-07 @ 18:43:42
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ja, är jätte nöjd med dem. (:

2009-04-07 @ 19:50:30
Postat av: elina

Fast det beror på vem det är som jobbar. Det är en tjej som är lite mullig som gör riktigt god mochalatte vid centralen faktiskt =) Köpte en idag faktiskt.. Du har gjort mig beroende av mochalatte stumpan ;)

2009-04-07 @ 20:08:19
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/
Postat av: elina

Nej, då är det ju inte rolitg :( Man vill ju ha det man betalar för eftersom mochalatten är ju lite dyrare!

Vad mysigt gumman. Jag har oxå suttit ute idag och ätit lunch, hade filtar så det var suuuuper mysigt =)

2009-04-07 @ 20:14:07
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Skorna är köpta på skopunkten :)

2009-04-07 @ 20:22:45
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0