sjukling! :/

Vaknade igår morse & mådde så jävla dåligt! Och var hemma hos Anna .. så det var mindre skoj! Okej om man hade vaknat upp i sin egen säng!! :/ Men sen skulle man åka hema vägen hem med denna illamående. Plus att dem håller på att bygga om rälsen mellan södeltälje syd och Strängnäs. Så det var buss mellan dem stationerna. Det var först asvarmt igår & jag mådde så jävla illa. Trodde jag skulle spy flera ggr. Men hade inte kunnat äta, så det var inte mycket att spy upp ändå! Sen sov jag hela dan & kvällen igår. Skulle ju träffa en kompis igår & dricka vin, men det orkade man inte!! :( Lite tråkigt, för vi har sagt i flera veckor nu att vi ska träffas .. men det har alltid kommut upp något att vi har fått fra ut på det!! :/ Men är ju ledig mån & tisdag. Så vi kanske kan träffas då. Men idag mår jag lite bättre, men man är fortfarande helt slut i kroppen & man mår fortfarande lite illa. Andreas tror att jag är gravid, men man vet ju aldrig .. det kan ju lika gärna vara influensa!

Andreas är ute & åker bil med en kompis. Men jag tänkte att jag skulle vila i stället. Kände inte för att sitta inne i en bil när man mår som man gör. Så jag ställde upp ballkongen på vid gavel .. så det ska bli svalt inne i lägenheten. Ska nog hälla upp ett stort glas cola .. om jag inte kommer må illa av det. Igår kväll fick jag typ kväljningar av det! :/ väldigt konstigt. Fast det kan ju vara kolsyran som gör det!

nä, nu ska jag lägga mig och vila lite igen tycker jag!! Puss

Kommentarer
Postat av: Kim

Försöker ni bli med bebis? ;)

2009-04-05 @ 15:22:29
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Okej.. men det kanske är en baktanke med att inte äta piller? Att ni vill ha smått? ;p

2009-04-05 @ 15:59:24
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Michelle

hihi, mm det är så sött o så roligt att äntligen få handla bebiskläder som inte ska ges bort! =)



Förstår att du är sugen! Det ska bli hur mysigt som helst! När ska din syster ha?

Vi har beräknad förlossning den 30 juli! Så det är ett tag kvar men det går verkligen fort nu!



Kram

2009-04-05 @ 16:20:07
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jaa, det är ju perfekt att ha semester just då! Min svärmor har tagit semester från BF o fram i augusti o det ska bli skönt med en extra hand! =)

Nee vi har valt att inte ta reda på kön! Vill hellre ha en överraskning!

Vet ni vad det blir?

Kram

2009-04-05 @ 18:07:27
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: ida

Hon vet att det ska bli en pojke! Både hon & hennes kille ville veta vad det skulle bli från början. För att dem skulle ha lättare att planera med kläder osv. Och den ska heta Theo! Har du valt några namn äd då? (: kram

2009-04-05 @ 18:18:35
URL: http://idaemiliaellinora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0