söndagsparty

Har precis kollat klart på Söndags partyt med Fredrik & Filip! :p Alltid lika kul! Trodde att det skulle vara skit .. men är faktist ganska roligt att kolla på ! :) Nu snart så börjar secret diary off a call girl ! En riiiktigt bra serie med Billy Piper som huvudråll ! Hon splar typ "lyxhora" & får gaaanska bra betalt av sina kunder ! Kanske inget man själv skulle kunna tänka sig att jobba med .. även om det inte innehöll sex. Man skulle nog känna sig ganska smutsig ändå ! :/ Jag jobbar nog mer med ett "normalt" jobb i sp fall ! :) Nä, nu börjar det .. så nu ska jag avsluta detta ..

puss <3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jo smaken är som baken :) För min del skulle den vara för söt att använda vid sidan av mat eller till smörgås som jag brukar äta. Men som mellis rakt ur burken, eller blandat i naturell youghurt tycker jag den är kanon :)

2009-04-27 @ 22:32:51
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0