spara pengar.

Har precis ätit en toast. Hade färskost som jag hade blandat med provencal, sen hade jag ost, tomat & skinka. Det blev hur gott som hellst ! (: Sen var jag mätt & belåten !

Ja, en ny vecka. Men nu vill jag bara att det ska bli fredag. För då är det lön !! Man är ju hur pank som hellst just nu ! :( Har ju lite pengar i min lilla sparbössa, men den vill jag ju ej öppna. Öppnade den för ett tag sedan, räknade pengarna & växlade in alla mynt & alla småsedlar jag hade. Dem tog så mycket platts !! För jag hade ca 500 kr i 20-lappar .. så det tog en hel del platts i bössan. Så nu känns det skönt att man kan fortsätta spara lite till ! (: Kanske blir rik en vacker dag ?!! Man vet ju aldrig ! (: Tänker i alla fall se hur mycket pengar jag tills sommaren .. kanske ut & resa med älsklingen ?! Vi har snackat om att ta en weekend .. men får se vad som händer. Bara att komma bort lite, kan lika gärna vara ner till gbg .. bara man kommer bort en stund. Så man kan andas in en annan sorts luft än den man har runt om kring en hela tiden! :/

Aja, ska hoppa ner i soffan med love & kika lite tv !! (:

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0