påsklunch med heeela familjen! (:

Igår så hade vi några kompisar på besök. Eller dem stannade till 3 i natt. Så man var ju rätt trött när man vaknade i morse. Men vi satt och drack lite, snackade skit & lyssnade på en massa bra musik!! :p

Men kom precis hem. Har vart på värmdö med älsklingen! Vi var hos mamma & pappa på påsklunch! Det var mkt trevligt. Även alla pojkvännen var med .. så det blev en hel del människor vid bordet. Men vi hade det mkt mysigt! Var väldigt skoj att träffa lillasyrrans pojkvän. Träffade ju bara han en kort stund för föera månader sedan .. men då hann man ju ej inspektera honom! haha! :D

1: Hanna min syster & hennes pojkvän Margus
2: Mamma & pappa ser sååå glada ut! (:
3: Jonas & min lillasyster Elina. Dem ser såååå söta ut! (:

Blev tyvärr inga bilder på min & min älskling. Men han hatar att vara med på bild. Han som är så söt .. så jag fattar inte! :p Äh, nu ska jag kolla på `herre på täppan´ . Inte sååå bra, men skönt att lägga ögonen på något!! :p

puss på er

Kommentarer
Postat av: elina-snart mamma till theo

Sweet <3

2009-04-14 @ 20:00:46
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mysigt :)

2009-04-16 @ 22:44:48
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0