vårstädning i garderoben.

Nu är loves kompis Kimi på besök. Han står och mixar med nån skiva här hemma. Så jag satte mig vid datorn i stället. Och Love håller på & rensar ut garderoben. Han hade så mycket kläder han ej använder. Jag borde också rensa lite bland mina kläder. Man använder ju hälften av allt man har ju. Så det tar såååå mycket plats. Kanske ska lägga ut en massa på blocket. Det finns säkert många som vill köpa lite skit man har! (: Jag själv har aldrig köppt något på blocket förut. Bara lagt upp en anons förut!! Har ju även en massa skor jag inte använder heller, dem kanske man ska lägga upp. I alla fall se om nån är intresserade. Man vet ju aldrig! (: Kanske på Tradera.se
Köppte en massa där förut, men sen så använde min syrra min sida .. så jag blev typ utkastad! Jävla unge! *morr* Men får väll ta loves personnummer eller något. Kan ju alltid fråga honom. Det skadar ju ej att fråka liksom! :p

ja, ikväll blir det bara att ta det lungt. Vart så trött hela dan. Men nu mår man i alla fall lite bättre. Har typ legat på soffan hela tiden sedan jag & love kom hem från stan. Han kom hem för en stund sedan & hade köppt med sig lite mat. Det blev från Max. Bättre än inget alls tycker jag. Jag behövde verkligen något i magen. Även fast det var svårt att få ner det också, men åt i alla fall halva hamburgaren & lite pommes.

nä, nu ska jag ta och också rensa lite bland mina kläder. Ifall det behövs slängas en maaaaassa!
puss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh va mysigt för dom! =)

Mmm vi har bestämt namn iallafall! Så får vi se vilket det blir sen!

Kram

2009-04-05 @ 18:29:03
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Monkan

Vad duktig du är !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2009-04-05 @ 19:24:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5861
Postat av: Elin

Kasta ingentiiing! Älskar gå igenom andra människors gamla kläder ;) d bästa!

2009-04-05 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0