vart tog solen vägen?



Vart tog solen vägen? Det är bara mulen & igår regnade det för fullt! :/ Jag vill ju ha sol & värme .. naken hud! röd rosiga kinder efter en dagstur ute i solen! Då känner man sig fräsch. Men ska det fortsätta så här .. så kommer ju vi förbli bleka! :( och hur ska det sluta!
Nä, nu får jag fan muntra upp mig själv! det är i alla fall skärtorsdan idag. Då kommer alla små barn gå runt utklädda till påskkärringar! :) Man kommer ju själv ihåg när man gick runt och "tiggde" godis av alla. Men man fick ihop en hel den! Sen imorn på långfredan jobbar jag bara till 17.00 .. så det är hur skönt som helst!! Men sen på lördag börjar jag vid nio till 17. Och måste ta sju-tåget hemifrån! :S JOBBIGT!! Sen på söndag så är det påskluch hemma hos mamma! Ska bli helmys. Ska bli väldigt trevligt att få träffa Elinas karl. Har ju bara träffat han en gång, men det var bara en kort stund. Sen vet jag ej om Hannas kille ska med, men det tror jag nog. Han följer med på nästan allt typ! (: Men han är ju hur trevlig som hellst ju!
Nä, nu ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: elina-snart mamma till Theo

Ja, det ska bli hur mysigt som helst på söndag gumman <3 Vi syns då!

2009-04-09 @ 10:14:31
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/
Postat av: Jonna

Stackare som inte fått se solen på ett tag! Här i skåneland har solen tittat fram hela påskhelgen, rena sommaren! Hoppas att du hade en bra arbetsdag!



Kramar i massor till dig!

2009-04-12 @ 20:34:36
URL: http://jonzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0