första augusti

Har precis vaknat . Somnade inte förns vid 4 i morse . Kunde bara inte sova ! :/ Jag följde aldrig med Andreas på festen . Jag somnade nästan vid ett först . Och dem skulle åka vid 2 .. så jag pallade inte ! Men han hade i alla fall en massa kompisar där på festen, så han är ju inte direkt ensam om man säger så ! :)

Vad ska jag hitta på idag då?! Jag ska nog göra mig en stor frukost . Men först så måste jag till affären & inhandla lite grejer . För jag har typ inget här hemma ! Kanske ska jag göra en engelsk frukost . Men bacon, ägg, korv & någon god toast . Om jag äns orkar äta upp det? Men jag skulle behöva något stort att äta ! Är faktist jävligt hungrig just nu ! Vad ska ni hitta på denna dag?

Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Tack :) Hahah då är inte jag ensam om att ha en sådan katt då hihi.



Händer i helgen då? Kraam

2009-08-01 @ 12:24:43
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0