min söta systerson




MIn underbara systerson Theo i sin nya fina vagga ! Är han inte sötast i världen? Det var ett tag sedan man träffade han . Men snart så ska han ha ett namn-kalas .. i stället för att döpas i kyrkan ! Tycker det är mkt roligare, och så känns det lite mer personligt ! Det kommer nog bli nu i augusti eller i början av september . Efter som elina bor hemma hos mamma & pappa nu så har dem ganska mkt att göra . Pga av flytten ! :/ Så jag ser verkligen fram emot det .
Mamma & pappa skulle komma och hällsa på oss idag, men som vanligt så skjuter dem upp det . Dem ska komma nästa lördag i stället .. så vi får väll se om dem gör det eller inte ! Kan ju alltid hålla tummen !
aja, nu ska jag äta den där frukosten jag snackade om ! Hämade precis Haile hemma hos Andreas mamma .. så man han inte direkt ! :(

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Kim

Det kanske går att kopiera den koden från min blogg? Om jag hittar den vill säga. :) Men att lägga in bloglovin knapp kan ja göra. :) Söt vagga, vart e den köpt? Vart ska dom flytta?

2009-08-01 @ 14:16:04
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0