200709



Min lilla älskling hemma hos Andreas farmor . Var så svårt att ta kort på han .. han skulle hela tiden bita på sitt ben . Så han kollade ner hela tiden ! Men till slut så ! :) Just nu ligger han och sover vid ytterdörren . Verkar som om han har vart vaken typ hela natten .. så han sover mest hela morgonen ! Ganska skönt, för då får man en lugn stund på mornarna ! Inte för att jag älskar min lilla krabat, men han ska vara runt äns fötter hela tiden .. vart man än går så ska han vara där .


(klicka så blir jag stor)

Jag & lilla Theo för ungefär en månad sedan . Han har redan växt något sedan dess . Han är nog världens sötaste bäbis ! :) Och det säger jag inte bara för att han är min syrras unge . Han är nästan en kopia av syrran (mamman) när hon var bäbis . Är nästan läskigt . När man är med syrran & hennes bebbe så blir man sååå sugen på att skaffa barn . Men Andreas är ju ej det .. så jag kan ju inte direkt tvinga honom till något tills han är det ! :*( Och snart ska jag bli moster igen . I december så får min syster Hanna en bäbis & även min kompis Kim ska få tillskott ! Man är verkligen glad för deras skull ! :p Både Hanna & Kim kommer nog bli två väldigt bra mammor !!

Nä, ska äta lite frukost tror jag !
se ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0