210709

Nu har man vart en duktig städtant ! :D Har städat hela köket, duschrummet & plockat undan i vardagsrummet ! Det såg ut som om någon hade släppt en bomb ! :S Inte det fräschaste . Men var lite uttråkad, så man fick sig ett ryck . Snabbt gick det också ! :P När jag väl sätter igång så kan jag ej sluta . Men nu får jag ta resten imorn, eller senare när Andreas kommer hem ! Damsuga orkade jag inte ta tag i . Vovven blir väll hysterisk och kommer skälla hela tiden tills jag har slutat . Och det pallar jag inte med just nu ! :/

Jag känner mig så sugen på att köpa skor ! Jag har kollat in din skos skor . För det är den budgeten man har för till fället ! Det suger att vara fattig just nu . Men efter man kommit från semestern så rullar pengarna in lite mer ! :) Så då kan man andas ut !! Hatar att inte kunna köpa mig allt det jag vill ha . Att inte behöva räkna sina pengar .. för jag älskar impulsköp . Jag mår alltid bra utav att hitta något som skiker mitt namn ! :) *ler stooort*

Nä, nu ska ner och boka tvättid . Ser bara högen med tvätt som bara blir störreS T Ö R R E !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0