220709

Jag har typ sovit bort hela dan känns det som ! Vaknade vid elva tiden och var fortfarande trött ! Men det är nog mest pga min hosta & min snoriga näsa ! Hoppas jag ! :) Så nu har man vart ute med vovven på en promenad i parken ! Är jätte fint väder, men inte så roligt att gå någonastanns att sola när man är ensam ! :( För Andreas har åkt till sin moromr nu på morgonen igen . Och jag vet inte när han kommer hem ! Så jag får väll sitta vid datorn & inte göra ett skit . Skulle fan behöva en bärbar ! Får se hur mkt pengar man får i lön .. för då går jag direkt ner & skaffar ett abonemang på en data ! Den där rosa datorn som min syrra har ! Såååå fin ! :p

Jag drömde värsta läskiga drömmen i natt ! Vi var i ett varuhus, men det fanns även en avdelning som på skansens akvarium ! Det gick krokodiler & ormar ringlade runt helt lösa ! Det var småkryp överallt . Jag har spdan fobi för äckliga djur & småkryp ! Kändes inte som om man skulle vakna upp .. som om drömmen skulle fortsätta i all evighet ! :S Nä, jag har drömt många läksiga & konstiga drömmar på sista tiden . Undra vad det beror på?! hmm ..

nä, ska hälla upp en kanna med iskallt vatten så jag får i mig lite vätska . Har vart väääldigt dålig på att dricka vatten nu när jag har vart ledig ! Inte bra !
Se ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0