230709

Nu efter lite tänkande, så ska jag vänta tills Andreas verkligen vill prata ut om allt med mig ! För det blir ju som sagt inte bättre utav att jag ska sparka ut det ur han ! Då kan det bli hat inblandat ! Och det vill vi ju inte ! :S
Så jag ska bara vara som vanlige, prata med han som om inget har hänt . Med tiden så öppnar han sig kanske?!



Syrran ~ ♥ och jag har setat och kollat på "Independence day" . En jävla skitfilm, men det fanns inget annat att kolla på . Så både syrran & jag tröttnade efter en stund . Så vi båda sitter vid varsin dator ! haha ! x) Jävla datanördar ! x) Fast Andreas gav mig "I taket lyser stjärnorna" Så den kanske vi ska se på imorn . Har aldrig sett den . Men har hört att den ska vara väääldigt sorglig ! Så det kanske är skönt att få gråta ut lite ! Det enda jag vet om filmen är: Tonårstjejen Jennas mamma får cancer ! usch, kommer säkert rinna en massa tårar ! :*(



Har någon sett denna film? vad tyckte du om den?! :)


Kommentarer
Postat av: Monkey

tack :)



ja skorna är superfina och de är även jättebekväma! :)



kram på dig!

2009-07-23 @ 23:16:17
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Ida

Ja men det är väl så det är . folk förstår inte hur det är. Dom tror att man kan fortsätta precis så som man hade det innan. men det är väl något dom kommer förstå senare när dom väl skaffar barn själva tror jag.

2009-07-23 @ 23:27:36
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0