240709 .. 08:42

Har precis vart ute med vovven på en liten promenad . Snacka om att man är trött ! ZZzzzz !! Men ska snart till affären, måste sköpa sköljmedel för man ska tvätta vid tio ! viiill iiiinte ! Men måste ju . Har jätte mkt orena handdukar .. snart har vi inga rena kvar ! :| Sen ska jag vara snäll och tvätta lite kläder åt syrran också ! Är jag inte världens snällaste syster?


Sen ikväll tänkte jag & syrran passa på att dricka lite . Det var ju ett tag sedan, så man kommer nog rätt snabbt in i dimman ! :D hehe .. vi ska nog köpa en flaska "absolute pear" , det är ju så gott att bara blanda med sprite eller fruktsoda ! :) sen har jag fortfarande den där rosevinet i kylen som man ska dricka upp . Andreas hjälper mig nog ! hehe ! Han tyckte den var god, för vi drack upp den ena flaskan i början av veckan !

Nä, ska väll dricka upp mitt te (nk-blandning) . Det te:t måste ni köpa när ni är på nk ! Speciellt roobius (stavas?) "blåbär yohgurt" Den är såååå god, smakar som godis ! :)
Nä, nu får ni alla sötnosar där ute ha det så bra nu .. även fast det regnar ! :*(
se ya !

Kommentarer
Postat av: Tii

Svar Ja det är något man sällan vill bli! :/

Ah tack så mycket! Din blogg är ju jättesöt den också! ♥

2009-07-24 @ 10:20:29
URL: http://kera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0