alla dessa jobbiga tankar .

Vet inte riktigt vad det är . Men jag har kännt mig så låg på sista tiden ! Och vet inte äns varför ! :/ Spelar ingen roll vad man gör så blir det inte bättre ! Känns som om gråten är nära hela tiden, men orkar inte sitta & förklara varför man gråter ! Man vill ju inte göra det till en stor grej, så man håller det hellre inom sig ! Även fast jag vet att det är det sämsta man kan göra, för då byggs det bara på ännu mera känslor . Sen spricker allt ! Jag har vart med om det ett antal ggr, och man orkar ju inte så mkt flera ! Kanske ska ta med vovven på en långpromenad ut i skogen .. då kanske man kan tänka lite klarare ! Eller att rensa huvudet på tankar i stället .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0