Christian Bale



Christian Bale tar verkligen sina roller på allvar . När han spelade rollen i "The Machinist"  2004 så gick han ner hela 29 kilo . Sen spelade han rollen som Batman i "Batman Begins" . Då fick han lägga på sig 49 kilo på bara ett halvår . Nu ska han spela en ex-boxare som blir beroende av kokain . Jag tycker att Balen är en bra skådespelare och tycker att han gör sin roller bra ! Jag såg "Termenator" igår, tyckte att filmen var sådär .. men han gjorde sin roll bra . Första filmen jag såg med Bale var nog "Amerikan psyko", boken var nog värre än filmen . För i boken beskriver dem så mkt bättre & mkt värre .. plus äckligare hur han mördar tjejer . Jag kommer nog själv se hans nya film när den kommer ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0