dö av tristess

Andreas har gått till en kompis och jag sitter här vid min dator H E L T uttråkad !! :( Har iofs precis fått ner det nya avsnittet av "True blood" Men känner inte för att kolla på film själv ! Även fast jag avgudar den serien oerhört mkt . Så är det alltid trevligt med lite sällskap ! :) Men Andreas borde vara hemma snart tycker man ju . Han har ju redan vart borta i snart 2 timmar . Hatar att vara själv, framför allt att sova själv . Jag sover inte alls bra av att vara själv här hemma .. även fast jag har hund så sover jag dåligt . Jag brukar annars sova väldigt djupt !
Blä säger jag till det !!

Imorn ska Andreas till sin mormor . Läkaren tror att hon snart kommer att dö . Hon är väldigt gammal, och det enda hon gör är att bara sova . Hon äter knappt något . Jag tror att hon går på dropp nu ! Hon har vart nära att dö flera ggr, men nu tror dem att det är dax . Väldigt tråkigt för min älskling & hans mamma ! Andreas bodde ofta hemma hos sin mormor när han var lite pga att hans mamma jobbade väldigt mkt ! Hon var ensamstående och fick lov att ta flera jobb !

Nä, nu ska jag inte prata så mkt sorger här inte . Nu ska jag sätta mig i soffan och glo på tv . Och dö av tristess ! :*(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0