...

Nu har man inte skrivit något här på flera dagar ! Men har inte haft tid, eller så har jag vart oerhört trött på kvällarna efter man kommit hem från jobbet !

Idag har det vart en lång dag känns det som . Gick hem till Andreas farmor . Senare kom våran uppfödare dit, hon hade haft med sig en hund som var från hennes förra kull . Hon hade fått tillbaka den från någon tjej som tydligen inte kunde ta hand om den ! Tjejen som hade jaft den hade inte gett hunden den första 12 veckors vaccenation, hade haft ett strypkoppel .. så håret runt halsen var typ borta, inte rengjort örona på hår & inte kollat tänderna på den ! Sen var den väldigt osäker . Så Anki som uppföraren heter vette fan vad tjejen hade gjort med hunden ! Men hon ska kämpa för att hunden ska må bra igen . Hon ska senare hitta någon som ska vara halvfoder åt han ! :)
Sen så gick vi till lilla udden nära oss, där mötte vi upp Rippe och en annan kille jag inte kommer i´håg namnet på ! Men vi satt där bara kanske i en halvtimme ! Sen gick vi hem och lagade middag ! Det blev kött, pommes & bea ! Sen så åt vi ´ben & Jerry' till efterrätt ! :p det var gött det .

Nu har Andreas gått upp till sin bror & kommer väll hem i natt eller så . Men jag ska ändå gå och lägga mig snart . Är så trött, och ska jobba imorn ! :(

se ya .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0