...

God morgon mina söt nosar !!  :) Sovit gott? Jag sov någorlunda . Förutom en hund som inte kan ligga still nästan en sekund .. eller går runt i lägenheten ! Aja, nu är man uppe i alla fall & ingen annan har vaknat ät . Så det är ganska tyst här hemma !  Det skulle iofs vara ganska skönt att få sova, men det är kanske inte det bästa .. för då kommer jag nog inte komma upp sen ! :p


Senare i eftermiddag så ska jag laga mosacka ! vet aldrig hur det stavas !! Jag lagade det sist syrran & hennes pojkvän var här . Och det blev supergott . Dagen efter var den nästan godare t.o.m ! :) Sen är det typ samma sak som lasange, bara att man har potatis i stället för pastaplattor ! & att det går snabbt att göra !
nä, ska hoppa in i duschen nu & sen ska jag iväg till affären !
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; tack så mycket! :)

2009-07-25 @ 12:46:12
URL: http://ddahlbeck.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

tusen tack :D god morgon blev lite mkt för min del igår men roligt var det <3

2009-07-25 @ 13:36:12
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0