ge mig ett rum att stänga in mig i

Har fått i mig två smörgåsar med mitt favoritpålägg "lördagskorv" . Något finskt märkte ! Så jävla gott ! Och drack även ett glas oboý ! mumma det ! :) Sen har man inte gjort så mkt dem senaste timmarna . Gick ut med hunden på en långpromenad .. men gick inte såå långt som jag ville, för jag hade glömt att ta med vatten till min lilla vovve . Så han var rätt törstig ! Stackars liten ! Men ska väll ta en långtur senare .. och då ska jag ta med mig en vattenflaska i alla fall .

Det har inte vart en tyst sekund här hemma på hela dan . Andreas håller fortfarande på att mixa musik, och man kan ju inte direkt stänga in sig i något annat rum .. man bor ju i en etta ! :/ Men det kommer ju bara hålla på tills fredag eftermiddag ändå . Sen åker vi på natten där !!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg du har!

2009-07-29 @ 22:28:56
Postat av: Emma

Snälla, kan du göra mig en tjänst?

Kan du gå in på min blogg, i de senaste inlägget handlar det om att rösta på Britney Spears för Teen Choice Awards. Och det skulle betyda jätte mycket om du kunde göra det. Tänk på all skit som Britney har fått gått igenom de senaste åren. Snälla visa henne att du stöttar henne genom att rösta några gånger på henne så hon förhoppningsvis kan vinna ett pris. TACK!



emmaeriica.blogg.se

2009-07-29 @ 23:05:25
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0