glass glass glass .. geeee mig ! :)

Gick ner till tvättstugan ! Haile stod & skällde som en galning ! Han har inte lärt sig riiiktigt att vara hemma själv ! Men han blev helt hysterisk när jag kom tillbaka ! Han kunde knappt sluta vifta på svansen ! Min lilla älskling ! :) Fast vi håller på att träna han lite att vara ensam .. för annars kommer det gå åt helvete när han blir äldre !

I helgen ska Haile bo hemma hos en kille som heter Johan . Jag ska jobba & Andreas är i Finland ! Så det var väldigt snällt av han att vara hundvakt ! Man är ju självklart nervös över att han ska vara med någon annan . Men sen vet jag att Johan har bra pli på hundar ! Han är ju hundvakt åt en anna kompis hela tiden ! Så jag ska ju inte behöva vara orolig ! :p



Blev sååå sugen på glass ! Men jag kan ju ej gå någonstanns när jag har hunden med mig ! Man får ju ej ta med sig hundn in i affärena ! :( Sen så vill jag ej lämna han hemma eller knyta fast han någonstanns utanför ! Fattar inte att folk kan göra så ! Speciellt när man har sett en hund som är fastknuten när det är stekande hetta ! Plågeri säger jag bara !

Skulle vara gott med milkshake ! Gjorde en jätte god häromdan .

  •  Vaniljglass
  • Chokladsås
  • Is
  • En banan
  • mjölk

Sen är det bara att mixa allt i en mixer, hälla upp i stora glas, ett sugrör .. och sen är det bara att njuta ! Alla tyckte den var otroligt god ! :) Plus att det var väääldigt svalkande ! :) Åh, ge mig glass NUUU !! Men får nog vänta tills imorn tror jag ! Får köpa lite glass när jag slutar ! Eller i helgen ! För imorn slutar jag vid åtta på kvällen .. då kommer jag ej hinna hem med glassen innan den smälter ! För milkshake är ju det jag vill ha ! Eller en ananassplit ! :p mums !

Nä, nu ska jag ställa in en coola i kylen . Och sen ska jag börja göra köttfärssås till middag ! :D

Se ya !


Kommentarer
Postat av: Kim

jobbigt :( här är det kanon, är kvar ute på landet och det är så underbart skönt. :) hur är allt med dig? det händer inte så mkt, fyller år nästa vecka. :) ja de gör den nog lite, men har för mkt mage från början, haha.

2009-07-02 @ 17:43:20
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: elina-mamma till Theo

Jag håller med, millshaken du gjorde var riktigt god gumman!!! <3

2009-07-02 @ 18:27:44
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0