god natt .

Idag åkte syster-yster hem ! :( Lite tråkigt, men hon måste ju hem till sin lilla son ju ! :p Men resan hade i alla fall gått bra . Mamma & pappa hämtade henne i Gustavsberg .. så hon slapp sitta på bussen som tar nästan en timmes resväg ! :/ Iofs så tar det en timme att åka tåget till sthlm härifrån . Jag själv tycker mer om att åka buss än tåg ! :)
Aja, jag och syrran hade det jätte mysigt i helgen . Tråkigt att det gick så fort ! Men tiden brukar gå fort om man har roligt !! :) Får kanske se till att träffas nån dag nästa vecka också .. för det är min sista vecka på semester ! :*( Och sen är det tillbaks till verkligheten igen . V I L L   I I I N T E !!!! Då är det bara ett åt kvar tils nästa semester ! hehe ..

Småkollar på en film på 3:an . Tror den heter "huset vid sjön" Men Sandra Bullock ! Verkar vara litesmåkonstig . Känns lite förvirrande ! Men kollade samtidigt som jag spelade Nintendo Ds ! Har nu låst upp alla banor på 50-klassen, men 100 är så jävla svår ! Måste komma etta på dem banor som finns innan jag kan låsa upp ! Kommer ju fan bara 3:a hela tiden ! Blir ju frustrerad ! *haha* snacka om att man inte har något liv ! :D tsss !
Nä, ska nog borsta tänderna och vila mina ögon lite .. kommer nog somna ganska tidigt ikväll ! :) Kan vara skönt det med . Puss på er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0