hemkommen

Nu har man precis kommit hem ! eller ja, för ca 40 minuter sedan ! Fick plocka ihop tvätt & slänga lite sopor . Dem hade jag helt glömt bort att slänga innan jag åkte i fredas ! hmm .. men det var ju inte tänkt att jag skulle vara borta hela helgen ! men .. men !

Det var i alla fall jätte trevligt hemma hos lillesyrran & hennes familj ! (Jonas & Theodor) Jag och Elina var ute på en promenad med lillen . Jonas låg å sov, så vi tänkte att gå ut en stund vore trevligt ! Jonas hade bara sovit 1 ½ timme i natt ! Så vi lät han sova på morgonen . Theo sov mest hela morgonen han också . Så då han Elina städa ! Så då såg det ut som ett nytt hem ! :) Blev riktig fint .

Snart ska Johan komma över med Haile ! Ska bli sååå mysigt att få träffa sin lilla vovve igen ! :) LÄÄÄNGTAR ! Tiden har gått så fort, men ändå inte ! Nu är det bara en dag kvar tills min andra älskling kommer hem ! Åh, då är hela familjen samlad ! :) hehe ! Fast det har känts så tomt utan dem två . Snacka om att det kommer bli jobbigt om man skaffar barn .. när man ska lämna han/hon på dagis för fösta gången . Man kommer ju bli helt knäckt ! :p haha ! Kommer stå å störtböla .. göra det svårare för ungen ! tsss ! Äh, det kommer gå så bra så .. (hoppas jag)

Nä, ska väll få i mig något att dricka . Såååå törstig .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket, det värmer att höra! :) Finns ett på mig och min sambo också ifall du går in under kategorin "min graviditet" i menyn :)



Kram på dej!

2009-07-05 @ 15:11:03
Postat av: Zsaza

sv: ja, thaimat är verkligen sååå gotti!



hehe, blir oxå helt nipprig av att vara utan vovven och killen...snacka om seperationsångest:)

2009-07-05 @ 15:54:21
URL: http://perardua.blogg.se/
Postat av: Elina-Mamma till Theo

Ja, det ska bli så trevligt att komma näst-nästa helg ^^ Hoppas att det är fint väder då så vi kan gå till vattnet och bada din skithund och låta Theo ligga på gräset utan blöja lite :) Det skulle han nog gilla skitungen :)

2009-07-05 @ 16:26:05
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0