hetta .



Precis kommit ut ur duschen ! Är inte så varmt, det är förskräckligt varmt inne i min lägenhet ! :| Vi får se när man börjar svettas igen då ! haha ! Har satt på den stora fläckten, öppnat alla fönster & öppnat dörren till ballkongen ! Skönt att solen inte har börjat komma till ballkongen än .. för det är då det blir för varmt här inne ! :( Böåser knappt ute, så det blir inte så mkt korsdrag heller ! hmm ..

Ska snart ut med hunden, var snart 4 timmar sedan han var ute ! Fast han har blivit så duktig att hålla sig längre . Fast inte mer än 4 timmar dock ! Längre än så skulle jag ALDRIG vänta . Då blir det ju fan djurplågeri . Okej, på kvällarna sover han ju ändå . Men på dan är han nästan vaken hela tiden !

Aja, han börjar se lite stissig ut .. så då var det dax för att kissa av honom ! :)

Se ya !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är helvetesvarmt överallt... Ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-02 @ 12:02:56
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: elina-mamma till Theo

Du, jag härmar dig med designen.Lugnt eller? pyss

2009-07-02 @ 12:59:13
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0