H&M home

Jag fick hem H&M katalogen idag ! :) Tycker inte att dem ändrar så mkt på sina kläder från vår - höst ! Men deras home avdelning blir bara bättre & bättre ! Har aldrig köppt något från deras home avdelning, men man har ju alltid tittat lite ! :p



Älskar deras färger på deras kuddfodral ! Finns för allas smaker ! Jag är inte rädd för att sätta färg här hemma, även fast man önskar att var mer modig på den fronten ! Just nu är det mkt brunt . Men min karl verkar tycka om jordfärger . Men när jag får pengar så ska jag köpa hem lite nya saker till hemmet ! När min skatt kommer vill säga ! Att köpa nya gardiner i någon stark färg som tex röd kan göra så mkt ! Eller att köpa lite plädar till soffan i snygga & starka färger kan göra ditt vardagsrum till ett helt nytt rum ! :) Sen är H&M billigt, så man kan köpa fler saker för pengarna ! :)

Kommentarer
Postat av: Kim

jag har handlat från home, massa kuddar + fodral. :) jag vet inte? det var odenplan som gällde tydligen.

2009-07-21 @ 14:43:04
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0