jag älskar dig !

 Jag vill bara skirka ut hur mkt jag älskar Andreas ! Hur kär jag är i honom ! Han är mitt allt .. vad skulle jag göra utan honom?! Det kan jag nog inte äns tänka ut själv ! Jag skulle nog gå under ifall han skulle lämna mig, eller i fall det skulle hända honom något ! Men den dagen, den sorgen ! :/
Han får mig att må bra, även fast han kan ha sitt tjuriga humör på morgonen, att han har världens dåligaste tålamod, att han kan bli arg på smågrejer ! Men vem blir inte det? Jag har tyvärr det dåligaste morgonhumöret som finns, därför är jag mest tyst på morgonen .. annars lär väll vi två slå ihjäl varandra ! hehe ! :) Jag älskar att se när han ler, för han har nog det vackraste leéndet som finns . Jag älskar att höra han skratta, när han rör mig så vibrerar hela min kropp ! Om jag hamnade på en öde ö, så skulle det räcka med att Andreas är hos mig ! För då skulle jag orka överleva ! då skulle jag kämpa för att hålla mig vid liv !

J A G   Ä L S K A R   D I G   A N D R E A S !!

Kommentarer
Postat av: elina-mamma till theo

Vadå den dagen den sorgen? Ni kommer vara ihop tills dödsbädden <3

2009-07-24 @ 12:36:31
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0