konstigt väder !

Håller på att vräka i mig av en sockerkaka jag bakade förut ! Skulle bli en chokladkaka, men fanns inte så mkt kakao ! Så det smakar inge choklad alls ! :( Jag som ville göra kärleksmums ! :p Äh, får bli en annan dag .. kanske tills Andreas kommer hem? (: Då blir han nog glad hoppas jag !!

Det har vart så konstigt väder ute idag .. trodde att det skulle börja regna hela tiden . Har vart så jävla kvavt & sen så fanns det några gråa moln på himelen . Men dem verkade blåsa bort & sen kom dem tillbaka ! Fast det hade nog vart skönt med lite regn . Har vart sååå varmt ute den senaste veckan som har vart . Det gick ju knappt att gå ut ! Brände mig nog över hela kroppen ! :|  Nu börjar det gå tillbaka från det knallröda i alla fall .. så man slipper se ut som en kräfta !

Aja .. ska kolla lite på tv & sen ska jag sova !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0