marabou

Nu har man fått i sig ett antal cider ! Man känner sig lite berusad, men inte så farligt ! :) Vi kände efter ett tag att ingen av oss var igentligen sååå sugen på att dricka . Så vi la av & blev datanördar igen ! haha ! Fyllde upp en liten skål med ostbågar och sitter här & gluffsar ! :p sen har vi en stoooor marabou chokladkaka i kylen ! Hur gillar du din choklad igentligen . Kall efter att den legat i kylen, eller i rumsteperatur? Jag vill ha min kall, för då kan man suga på den så att chokladen smällter . Plus att det känns som om chokladen räcker längre ! :) Och det är ju det bästa ! hehe ...
Har ni smakat denna nya smak med jordgubb? Det har inte jag, men jag har hört att den inte ska vara sååå god som man tror . Nä, jag vet inte .. jag själv tycker inte om frukt i choklad . Nötter går, men inget annat !




Dessa är nog mina favoriter när det gäller marabou chokladkakaor ! Orginalet är nog alltid bäst i alla stunder ! Det är så himla gott att smälta chokladen & doppa jordgubbar eller annan frukt som passar ! Me like ! :)
nä, nu ska jag avsluta här & umgås med syrran & min underbara pojkvän ! :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilket är snyggast? :) <3

kika in och rösta i bloggen!

2009-07-25 @ 00:26:59
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: Saba

det är inte lätt:(

Jag bor i göteborg och han i stockhol så det är en bit! Men vi ska flytta ihopp snart så det känns bra :)

Glöm inte att gå in på min blogg nu snart är det tävling :)puss

2009-07-25 @ 00:30:59
URL: http://sabamousavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0