mario kart

Nu har jag & syrran vart nere på djuraffären . Fick köpa ett större ben, för dem lite mindre vi brukar köpa var slut ! Men det betyder att vi inte behöver köpa något nytt ben på ett bra tag ! :) yeeeej ! :p


Sen så var vi även på systemet . Köppte som sagt en absolute pear & en massa cider ! Sen måste vi bara köpa groggvirke, för det orkade vi inte med . Hade ju även en hund att släpa på & en massa kassar ! Sen så måste jag bara komma ihåg att köpa fästinghalsband åt vovven . Har hittat ca 100 fästingar denna sommar .. eller ja .. fem i alla fall ! Så jävla äckligt ! :( Jag har haft sådan tur, har aldrig haft en fästing i hela mitt liv . Skulle känna mig så smutsig ifall jag fick en !! Ett jävla kryp som biter sig fast och suger blod ! Jävla parasiter ! U S C H !!!
Nä, slut på det ..

Min älskling har bytt in ett spel åt mig till min nintendo ds ! :) Jag ville ha Mario kart ! Vi fick bara betala mellanskillnaden ! Så nu kan jag spela som en galning ! Andreas köper ju alla sina spel på Game, så han får ju även bonus varje gång han köper något . Blir ju lite bonus i slutändan . Eftersom spelen är så jävla dyra ! Mario kart kostar hela 449;- :S Speciellt dem till Ds .. tycker det är så typiskt ! Men det är kul som faaaan !  Sen måste jag bara skaffa ett minneskort & så att jag kan gå ut på internet . Men det får bli till ett annat tillfälle ! Vi sålde vårat Nintendo Wii innan vi skaffade Haile . Visst, man ångrar sig lite .. men får se om man köper ett nytt . Hade ju även Wii fit . Och det gav bra träning ! Gick ner en massa i vikt pga det . Men vi ville tjäna ihop lite pengar + att vi köppte nytt bord & stolar i stället ! Så man blev ju nöjd i slutändan ändå ! :)


Nä, nu ska jag slänga mig i soffan & bara slööööa !
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Kim

Det var fantastiskt <3 jo det e bra, sj? mamma plockade 25 fästingar som satt fast på zeffe för några dagar sen, och är väl ett 30 tal om dagen som kryper.

2009-07-24 @ 16:09:26
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0