nytt program

Så uttråkad, vet inte vad man kan hitta på ! :| Har i alla fall precis ätit frukost ! Det blev gröt med lite skivad banan & rivet äpple ! Så nu lät man väll stå sig på det i några timmar ! :) Men sen då ..

Håller på att fatta hur man kollar på film på datorn, för Andreas bror installerade ett nytt program . Fattar inget ! :S Frustrerande .. jag vill ju se det nya avsnittet av "True blood" Aja, jag får väll kämpa på . Andreas försökte förklara för mig genom telefonen, men som sagt .. man är ju inte så teknisk av sig ! *haha*

se ya .

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe. :P Hoppas du fixar det! JAg är inte heller så teknisk... Ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-01 @ 12:49:02
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0