ryssar på besök

Nu har man nästa precis kommit hem från jobbet ! Så skönt att bara få sätta på sig ett par mjukisbyxor & en stor tischa ! :) Då känner man sig som hemma igen .
Har vart så jevla trött hela dan, har bara längtat till min underbart sköna soffa ! :p hehe ..

Nu sitter jag iofs bara å väntar på att Andreas ska komma hem . Vi har två på besök under natten . Två ryssar som Andreas har lärt känna på en festival . Tjejens föräldrar bor tydligen i Västerås . Så dem ville se E-tuna innan dem ska ta båten hem imorn . Har aldrig träffat dem än, så det är lite nervöst . Men det ska nog gå bra tror jag . Dem är tydligen skitdåliga på engelska . Så man kommer nog bara bäst på det i denna lägenhet . Eller iofs .. Andreas är bra på att prata i alla fall ! Men det känns lättare när någon är sämre på något än vad man själv är ! :) hehe ..

se ya

Kommentarer
Postat av: Emma says style love & rock and roll.

Hehe jag håller med, true blood är definitivt bättre :) misstaget jag gjorde var kanske att se true blood innan jag såg twilightfilmen eller läste twilightböckerna! Det gick inte riktigt att jämföra.

2009-07-13 @ 22:29:10
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-13 @ 22:58:15
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Kim

Jo, vi vet att vi ej ska kolla kön. Mer sport så ;)

2009-07-17 @ 11:06:42
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0