så kär att jag spricker

åh, jag blir så glad av att höra Andreas röst i telefonen ! Han verkar så mkt gladare nu när han är på väg hem ! Fast VÄLDIGT trött dock ! :| Men han lär väll inte ha sovit mkt där borta .

Jag kan nästa skrika ut hur kär jag är i honom ! Han är det bästa som har hänt mig . Jag vet att vi kommer vara tillsammans i måååånga år framått ! Okej .. man ska ju aldrig säga aldrig . Men det är bara något jag känner . Låter lite töntigt, men jag bara vet ! :) Jag är fortfarande störtkär i honom .. kan fortfarande få det där pirret i magen när jag tänker på honom . Vi har ju snart vart ihop i 3 år .. så det är inte ofta man har dem slags känslorna vid det här laget . Ja, det är klart att vi har våra tvister .. men det är inte ofta det ! Vi har bara bråkat (eller ja .. bråka kan jag inte kalla det) en gång . Fast det var på fyllan, ett missförstånd som dök upp . Vi somnade i alla fall sams .. med armarna om varandra ! :) Jag skulle aldrig orka leva i ett förhållande där man måste akta tungan för att säga fel saker .. för annars blir det bråk ! Jag har iofs haft ett sådant förhållande . En kille jag var tillsammans med i gymnasiet, han hette Charlie . Han skyllde tom bråken på mig . Att det var jag som aldrig fick förhållandet att funka ! Så jag gjorde slut med honom några veckor efter min student . Var kanske lika bra . Sen kan jag inte påstå att man har träffat några normala killar . Min kille innan min Andreas så var jag tillsammans med en kille som aldrig kunde låta mig andas ifred ! Låten "Leave me alone (I´m lonely)" med Pink beskriver honom ! Vi hade aldrig .. och då menar jag ALDRIG sex ! Jag blev ju så jävla trött på han . Jag startade typ bråk hela tiden, fast han vågade typ inte säga så mkt (mes) Man fick liksom igen respons över huvud taget . Så jag dumpade honom . Men det sjukaste var att han ville att jag skulle ge han en extra chans ! hmm .. skulle inte tro det !

Sen träffade jag min Underbara Andreas .. den 19:e Januari ! 4 dagar efter min födelesedag träffadejag honom för första gången ! Det var ett minne för livet . Tänkt att tiden har gått så fort ! :) Kan ju vara för att man har haft det så roligt under tiden !!

Nä, nu ska jag försöka sova lite tror jag !

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt att läsa gumman.



puss elina

2009-07-06 @ 07:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0