silverkaka .

Det blev inga chokolate chip cookies ! Bakade en silverkaka i stället ! Kom på att min bikarbonat var slut ! :( sen hade jag inte tillräckligt med bakpulver .. för då måste man ju dubbla och hålla på ! Så det räckte bara till min silverkaka ! :) Sen lucktar jätte gott ! :p hoppas den smakar lika bra . Den står just nu i kylen och stelnar till sig ! Kommer säkert bli en bit imorn när Andreas kommer hem !

Andreas & hans 2 kompisar som han var med i Finland tog en tidigare båt ! Dem fick köpa nya biljetter .. för 500 jävla spänn ! Men Andreas tyckte det var värt det . Han är ju ändå sjuk .. så jag förstår han ! Fan .. att bli sjuk när man är där borta . Då måste man verkligen känna sig maktlös !! :/ Stackars liiiten .. Vill bara pussa sönder han när han kommer hem ! :) Och det kommer jag säkert göra också .

se ya

Kommentarer
Postat av: Kim

vad e en silverkaka för nått? yes, men nu lutar det åt turkiet eller malta.

2009-07-06 @ 12:46:41
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0