sjukling .

Nu har Andreas åkt till sin moromor ! Han var ledsen hela morgonen . Något man kan förstå ! :(

Det verkar som om jag har blivit sjuk ! Något jag verkligen höll tummen på att jag ej skulle bli . Men man kan ju inte få allt man vill tyvärr ! Andreas var sjuk när han kom hem från Finland .. så jag trodde inte jag skulle blir smittad . Men bacillerna var väll långsamma för att slå ut på mig antar jag . För det är ändå 2 veckor sedan han kom hem ! Typiskt !! :/ Jag bara hostar och låter som en jävla kråka ibland ! Rösten spricker som om jag är en kille som håller på att komma in i målbrottet ! Inte så charmerande direkt ! haha ! Men man ska ju inte alltid ha turen vid sin sida ! :p

Aja, jag får hoppas att det blir bättre tills på torsdag då Elina & Hanna kommer ! Men jag brukar inte vara sjuk så länge som tur är . Hoppas i alla fall att hostan försvinner tills dess . Lite snor skadar ju ingen ! hehe !

Nä, nu ska jag väll få i mig något att äta tror jag ! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0