ska barn verkligen äta detta till frukost?

Känner mig lite smått uttråkad ! :( Men det finns ingen att leka med . Antingen är folk bortresta, eller så jobbar dem till sent ikväll ! Men så är det alltid när jag inte har något att göra överhuvudtaget ! Men får väll överleva tills Andreas kommer hem . Då ska vi äta middag ! Det blir stekt kött med pommes & bea ! Gött det ! :) Orkar aldrig ställa mig å laga värsta måltiden när man är ledig . Så då får det bli något enkelt .. men tyvärr blir det oftast åt det feta hållet ! :S Aja, man får i alla fall säga att man har blivit bättre på att inte äta söta saker såå ofta längre ! (En liten aplåd åt mig) Fast nästa vecka ska jag faktist bli liiite nyttigare . I alla fall försöka att äta nyttigare frukost . Nu på sista tiden så har man slängt i sig en skål med flingor .. och dem vet ju alla hur proppad med socker dem är !! Fast vi har i alla fall inte flingorna som dem i Usa har ! USCH säger jag bara ! Så söta, fulla med färgämnen & ser inte så aptitliga ut !


Så här ser flingorna ut i Usa ! Plus att det bara är socker i dem . Smakar nästan sötare än godis ! :S Fattar inte att föräldrarna vill proppa i sina ungar med detta?!

nä, nu kommer karln min !
se ya .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0