sträckt nacke .

Sitter här med ett stort glas iskall coola ! :) Var så trött på att bara dricka vatten som jag har gjort hela dan ! :| Man känner sig mer som en uppblåst ballong pga allt vattendrickande ! hehe !

Jag sträckte min nacke förut ! :| Har skitont om jag kollar åt vänster ! :( Hoppas att det går över tills imorn .. för det är inte första gången detta händer . Jag måste fan gå till an massör eller någon som knäcker till den lite . Men vet ej om det finns naprapater som har öppet på helgerna & hur mkt det kostar ! Hittade flera st här i Eskilstuna . Ska nog ringa imorn eller nästa vecka . Måste ju ta tag i detta . Så att man inte får mer problem med nacken ! Till slut sitter man väll i rullstol eller något sådant !!

Aja, ska kolla på tv nu !

se ya

Kommentarer
Postat av: elina-mamma till Theo

Usch då gumman. Hoppas det finns någon som har helgöppet + att det inte är så dyrt. För ont ska du ju inte gå och ha stumpan!



Puss

2009-07-02 @ 21:13:03
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, men det kan vara bra att vara ifrån varandra ibland med, så man får sakna lite. :) Då uppskattar man varandra mer sedan. :D Vi ska åka Cinderella på min födelsedag, bara jag å Sebbe. Äta massa buffé och så. :)

2009-07-04 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0