sweeta.se

Tror jag håller på att dö här i värmen ! Spelar ingen roll om jag har den högsta hastigheten på fläkten .. jag svettas ändå ! Känns som om man smälter bort ! PUH !!
Om man ändå bodde närmare ett bad .. tar ju en evighet att gå dit ! Eller om man hade bil, det hade ju vart ännu bättre ! :p men man har ju inte äns ett körkort ! T Y P I S K T !!  Aja, jag får slänga mig i duschen snart, men då måste jag klä av mig & hålla på . Palla ! Aja, jag får fortsätta hälla i mig en massa vatten tills jag spricker i stället . Då blir jag i alla fall nerkyld ! :)



Har hittat en underbar sida med en massa smycken ! Sitan heter Sweeta.se ! Det är en kompis som tillverkar dem . Hon ska snart dra ner på priserna, eftersom det går sådär pga att det är ett nytt märke . Och då kanske man ska ligga lite lågt ped priserna ! Armbanden kostar mellan 380 & 450 !

Här är några halsband från samma sida .


Dem kostar mellan 520 till 590 ! Så fina ! Plus att allt är handgjort ! :)

Om man ändå hade sådan ork att sitta å göra smycken ! Man kan ju tjäna lite pengar på det .. om man kommer igång med det ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0