tillbaka till sitt gamla jag !

Nu har man inte orkat skriva på flera dagar ! Men har inte haft lust eller ork ! Men nu är man tillbaka till sitt ganla jag igen ! :) Så, vad händer en dag som denna då?! Själv så har man inte gjort ett piss på morgonen . Vaknade vid tio & gick ut med hunden . Sen har man bara ätit frukost .. ja .. sen har man väll bara setat framför tv:n & datorn !

Andreas ska ner & hämta sitt pass ! Han har fått erbjudande om att spela i Ryssland . Snacka om coolt ! Om man ändå fick sådanna erbjudanden .. fast man spelar ju inte skivor, så det är nog inte så konstigt ! :) Hoppas han får ta med någon, då kanske jag kan följa med ! :p kan ju alltid hålla tummen !


Min söta lillasyster (elinasnartmamma.blogg.se) som var här i helgen ! Linnet & den supersnygga boleron köppte hon här ! :) Vill också ha den . Den kostar bara 149;- hm ! Linnet tror jag bara kostade 98;- Min syster har fått sting på att shoppa just nu verkar det som ! :) Fast hon förtjänar lite nya kläder . När hon gick med Theo i magen så sket hon att köpa nytt . Kan förstå att inget sitter bekvämt när man har en stor mage, plus att hon gick upp lite i vikt också . Hon mådde ju inte så bra under graviditeten, så hon åt ganska mkt skräpmat . Men nu verkar hon bli bättre på att äta nyttigare ! Fast det borde väll jag också bli !! :)

Nä, nu ska jag ut & ta en cigg tror jag ! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0