090702

GOD MORGON !! Solen skiner bara den utanför fönstret, men jag är fortfarande för trött för att palla att gå ut ! Men kanske ska ta en filt, ta med hunden ut i parken ! Finns inte ett enda moln på himelen .. med tanke på hur vädret var igår så blir man förvånad ! hehe ! Hoppas det håller så här bara ! Så kan man sola lite ! :p



Jag bara Ä L S K A R den blommiga & den blåa stilen på kläder ! Jag har tyvärr bara hittat ett blommigt plagg att ha på mig i sommar ! :(

Klänningen kan du hitta för 555; - på Topshop 
Skorna hittar du i smma butik, men kostar 349; -
Jeansshortsen hittar du på Lindex för 349; -
Den söta lilla ringen hittar du också på Lindex för 123; -
Sjalen hittar du på Topshop för bara 58; -
Halsbanden hittar du på Topshop för resp. 185; - & 79; -

NU blev man ju bara så sugen på att shoppa ! :) Men det har man ju inte råd med . Måste spara mina pengar jag har kvar . Kommer ju inte få den bästa lönen nästa månad ! Men det får man ju leva med när man gå på timlön ! :/ Det suger dock ! Plus att man precis haft semester . Så jag kommer bara få lön för 13 dagar ! :( Aja, i Augusti så får man tillbaka på skatten, då blir man glad ! :) Undrar hur mkt bara .. för jag gjorde ändringar pga mitt pendelkort ! Aja, det blir väll en överraskning ! :p
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0