14.16



Jag bara älskar alla mönstrade & färgglada klänningar som finns ute i affärena just nu !
Spciellt denna klänning som just nu finns på Indiska för 249;- 
Halsbandet hittar du på chique för 199;-
Glasögonen hittar du på Hm för 79.50;-
Färgglada armband hittar du hos Bados och kostar bara 60;-
Dem snygga skorna som jag lätt skulle vilja ha i min skosamling hittar hos acne och kostar 2495;-

Fast det jag nog älskar mest att shoppa är nog väskor ! väksor .. väskor .. kan man få för många av dem?! Lika dant är det med skor ! Ibland kan man gå förbi en skoaffär och skorna bara skriker på en ! Jag har så lätt att bli kär i kläder och mår alltid bättre utav att få ta hem ett bar snygga klackar ! Men jag har nog mest munchis när det gäller väskor . Killen här hemma börjar bli galen . Han tycker vi ska köpa en garderob som jag enbart kan lägga mina väskor i !! Haha ! Äh, han får leva med det ! Eller hur?! Han borde veta hur vi tjejer är ! :p

nä, nu ska jag nog nätshoppa lite tror jag ! :)

Kommentarer
Postat av: angelica - en helt annorlunda ung mamma blogg

hej! hittade in på vin blogg av en slump och måste säga att den är riktigt fin. kanske tycker du detsamma om min blogg? och kanske vill du följas åt via bloglovin? =)

2009-07-21 @ 14:53:17
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Laila

Tips på hur man får länge ögonfransar! :)♥♥

2009-07-21 @ 15:00:08
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0