bara älskar detta



Jag bara älskar serien "True Blood" Jag har börjat kolla på andra säsongen nu . Det gör nästan ont att säga detta, men serien är nog bättre än själv "twilight" - filmen . Fast böckerna Ä L S K A R jag !! Men det jag inte gillade med "Twilight" är att ena stunden så hatar han Bella, och i nästa sekund så kan han inte leva utan henne .. att hon är hans allt ! I "True Blood" så får man i alla fall se deras kärlek växa ! Sen så är det är en spännande serie, allt kan tydligen hända där ! Vampyrer lever bland människor, förutom att dem ej kan vara ute i solljus ! Sen finns det tydligen är häxa av något slag .. fast man vet ju inte riiiktigt vad hon är för något ! hmm ..
Aja, serien är skitbra .. så jag rekomenderar den starkt till alla som gillar serier/filmer som är lite år fantasy hållet .. men innehåller även action ! :)



Sen är det även roligt att Alexander Skarsgård är med i serien ! Han är den onda vampyren ! :) hehe ! Lite svenska skådespelare är ju alltid kul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0