nyduschad och True blood



Nu sitter man här nyduschad och lucktar fräscht igen ! :) Använder alltid "Palmolive" & jag bara älskar deras duschcrémer ! Plus att dem är väldigt billiga . Tror jag har hittat dem för högst 21 kronor ! Och att dem finns att köpa nästan överallt . Så det är inte svårt att hitta ! :p Till håret använder jag alltid "Sunsilk" (den gröna flaskan) Det gör mitt hår alldeles mjukt ! Jag har ett ganska bra hår, så jag kan nästan använda alla sorters shampoon .. förutom Schwarzkops shampoo . Det gör mitt hår fett jätte snabbt, och jag behöver inte duscha mitt hår så ofta i vanliga fall ! Tråkigt, för många jag känner använder deras produkter & gillar dem ! Så jag får hålla mig till min älskade "Sunsilk" så länge ! Inte mig något emot iofs !

Har även kollat på ett nytt avsnitt av "True blood" Spännande slut ! Så jag kan knappt bärga mig tills nästa avsnitt kommer ! Men får vänta en hel j*ävla vecka tills dess ! Orättvist ! :( Men väntar man på något gott ..
Sen imorn ska jag nog ha maraton av serien Being human ! Såg ett avsnitt i söndas & tyckte det veckade intressant . Jag älskar ju filmer/serier/tv-program som är lite övernaturliga ! Inte sånt med ufon eller startrek . Men vampyrer, varulvar & häxor ! Det är nog därför jag älskar "Twilight" & "True blood" Tycker även om att läsa mkt fantasy-böcker ! Om gamla trollarlar/kungar . Avgudar böckerna om Isfolket . Har dock bara läst 5 stycken, och det ska finnas över 50 böcker . Får se om jag kommer köpa dem snart ! Nä, nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med min älskling ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0