vin någon?

Jag känner mig sugen på ett glas vin ! Har en flaska rosévin i kylen, men det är ju inte lika trevligt att sitta själv ! :( Eller att röra ihop en drink . Samma sak där .. sitta själv att dricka kan kännas lite skumt ! smygalkis !! fniss ..
Jag har iofs börjar dricka allt sällan när jag flyttade till Eskilstuna . Men det känns som om man har slösat så jävla mkt pengar på alkohol & fester när man bodde i sthlm . Men man bodde ju ett stenkast från alla klubbar & barer när man bodde där . Då var det så lätt att bara ta ett glas efter jobbet, men nu går mitt sista tåg vid elva . Annars måste man hitta någon att sova hos hela tiden . Blir versta grejen utav det ! Planera sin utgång hatar jag . Att göra saker på impuls blir oftast alltid lyckat ! :)

Nä, nu ska ut med min lillhitler till hund ! han håller på att bita i tvättpåsen .. så man måste hålla ögona på han hela tiden ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0