Aswhipe !

Har precis legat i solen i över en timme ! Så nu är man svettig och varm ! Men man ska ju ej duscha efter man solat .. för då får man ju inte den där brännan man vill ha ! :)

(klicka så blir jag stor)

Inte det bästa kortet, men man ser lite att man börjar få färg i alla fall ! :) Så jag ska väll lägga mig där ute på ballkongen igen ! Så att man får det mästa av solen . För imorn kanske man ej hinner ligga där ute.

Mamma ringde mig för en stund sen . Hon & pappa kan ej komma ! :( Pappa har allt för mkt på jobbet, och han går på semester nästa vecka . Så han måste fixa ihop allt tills dess ! Stackarn .. men jag förstår ju ! Kan ju ej tvinga dem att komma när han har så jävla mkt att göra .
En idiot i ett annat bygge har satt han i skiten . Bygget har gått 1 miljon i back .. bara för dem har köppt in en massa grejer och byggjobbarna har bara latat sig . Och sedan fått pengar för något dem inte äns har gjort ! :/ Dåligt tycker jag ! Pappa fick tom jobba på midsommar, fick ta med sig sin jobbpärm & få saker å ting att gå ihop ! AAAAHH .. ibland blir man så jävla förbannad på folk som bara gör saker utat att tänka ! aswhipe ! 

Nä, nu ska jag tänka på gladare saker . För imorn fyller min älskling år ! Och då ska jag baka en gooood tårta till honom ! Vet ej om jag kommer baka botten själv eller om jag köper ! Fast jag vill nog ha en chokladbotten på tårtan, och det finns det ej att köpa ! (dååååligt) Men såg en god tårta som finns på bakpassion.blogg.se Den kanske man kan prova sig på ! Fast till den ska man ha två bottnar, men jag har bara en form ! hmm .. aja, får väll minska ingridienserna på glasyren bara ! :) äh, får se vad jag hittar på .

Nä, nu väntar ballkongen på mig !
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0