bakpassion !

Jaha .. då var det midsommar igen ! Och har INGA planer alls ! :( typ ingen här i E-tuna har några planer . Typ alla är fattiga, nu när man inte får lönen inna .. en vecka efter ! *morr* Men man får ju göra situationen till den bästa ! :p
Har i alla fall vart vaken sedan sex, skulle tvätta klockan 7 .. så man var ute med Haile innan det ! :) Var ett tag sedan man gick upp så här tidigt .. eller nja, det var iof en vecka sedan ! hehe .. känns som en evighet dock! Det har redan gått en vecka sedan jag fick semester .. snacka om att denna vecka bara har flugit förbi ! :S

Men jag är i alla fall jätte glad att Elina´, Jonas & deras bäbis Theo kommer hit nästa fredag ! Adreas fyller år på torsdan, så dem kommer hit & firar lite ! Mamma & pappa kommer hit på hans födelsedag ! Så det ska bli kul hur deras hund går ihop med våran .. dem har ju aldrig träffats förr ! :) Men det kommer säkert gå så bra så ! :p

Har hittat den bästa bloggen någonsin !
bakpassion.blogg.se
Kan inte sluta gå in där. Hon har dem absolut bästa bakverken som finns ! Det bara vattnas i munnen när man läser den ! Så jag har skrivit ner en massa recept som jag bara vill testa ! Väldigt massifiga recept, men hon verkar ha tallang på att baka i alla fall . Verkar som att hon jobbar som konditor, eftersom man kan beställa från henne ! :)
Nä, nu ska jag ner i tvättstugan igen !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0